Działania partnerów

III Ogólnopolskie Targi Flotowe – FLEET MARKET 2011

11.10.2011 11:11

FLEET MARKET 2011 – to ponad 100 stoisk wystawienniczych, ponad 1000 zaproszonych gości, a wśród nich właściciele firm, fleet managerowie, dyrektorzy administracyjni, kierownicy transportu.

 FLEET MARKET 2011 – to także ogólnopolskie premiery samochodowe i nowe produkty przeznaczone dla flot samochodowych, a ponadto ciekawe panele dyskusyjne, debaty z liderami oraz ekspertami z polskiej i międzynarodowej sceny flotowej i motoryzacyjnej oraz przedstawicielami rządu. W tym roku tematem przewodnim debaty będzie „Ekologia, bezpieczeństwo, ekonomia – jako strategia w nowoczesnym biznesie flotowym”. Podczas głównego panelu dyskusyjnego eksperci szczegółowo omówią kwestie dot. „Ekologicznych napędów. Przyszłość motoryzacji, a polska rzeczywistość”. Ponadto odbędzie się także dyskusja ekspercka na tematy dotyczące m.in. „Rozliczania aut służbowych do celów prywatnych”, „Szkód całkowitych i kradzieży w leasingu samochodowym”, „Wyższych składek ubezpieczeniowych dla firm posiadających floty” oraz „Uprawnień służb mundurowych do zatrzymywania i kontrolowania pojazdów”.

 Wykłady, ogólnopolskie premiery samochodowe oraz premiery produktów i usług, pokazy pomocy medycznej, konkursy, giełda pracy branży flotowej, rozmowy kuluarowe i wreszcie możliwość spotkania kolegów i wymiany doświadczeń w tak szerokim gronie specjalistów, to największe zalety targów FLEET MARKET dla uczestników.

 Dla wystawców, to jedyna w roku okazja, aby zaprezentować swoje ponadczasowe premiery, wyjątkowe produkty, najnowsze usługi, innowacyjne rozwiązania i aby dotrzeć z nimi bezpośrednio do zainteresowanych firm.

 Podczas targów FLEET MARKET 2011 nastąpi wręczenie: statuetek Fleet Leader 2011 przyznawanych corocznie przez Magazyn „FLEET” osobom oraz firmom z branży flotowej za wyjątkowe osiągnięcia na tym rynku i Certyfikatów Długodystansowego Testu Flotowego. Punktem kulminacyjnym tej imprezy będzie oficjalna i uroczysta prezentacja Ludzi Dekady Branży Flotowej 2001 – 2011.

 

Serdecznie zapraszamy do obecności w największym wydarzeniu branży flotowej roku 2011!

WSTĘP JEST BEZPŁATNY (na podstawie wypełnionego formularza zgłoszeniowego)!

 

Więcej szczegółów dot. targów, formularz zgłoszeniowy dla uczestników oraz wniosek o akredytację prasową – dostępne są na: www.fleetmarket.pl  

 

 

OPIS FLEET MARKET

 Firma Fleet Meetings (organizator Fleet Market 2011 i wydawca miesięcznika FLEET) organizuje od trzech lat największe w Europie Środkowo – Wschodniej targi FLEET MARKET dla branży flotowej Podczas targów koncerny samochodowe z myślą o polskich flotach samochodowych – prezentują najnowsze modele, a firmy oferujące lub świadczące usługi dla odbiorców rynku flotowego – prezentują wszystkie swoje nowości flotowe. Targi Fleet Market połączone są z konstruktywną i nierzadko burzliwą debatą na tematy i zagadnienia newralgiczne w tej młodej i wciąż rozwijającej się na polskim rynku dziedzinie.

Formuła targów branży flotowej FLEET MARKET ma wymiar praktyczny, doradczy, m.in. polega na zaawansowanej wymianie wiedzy między doświadczonymi menadżerami flot a nowicjuszami wśród odbiorców flotowych i na bardzo dużym zaangażowaniu najważniejszych na polskim rynku niezależnych podmiotów i stowarzyszeń, takich jak: Polski Związek Wynajmu i Leasingu Pojazdów, Polskie Stowarzyszenie Motorowe Doskonalenia Technik i Bezpieczeństwa Jazdy, Stowarzyszenie Partnerstwo Dla Bezpieczeństwa Drogowego, Stowarzyszenie Kierowników Flot Samochodowych, KERALLA RESEARCH Instytut Badań i Rozwiązań B2B, SAMAR – Instytut Badań Rynku Motoryzacyjnego, czy Międzynarodowa Kancelaria Hogan Lovells i inni.

 

WYSTAWCY I UCZESTNICY FLEET MARKET

  • firmy oferujące produkty lub świadczące usługi dla klientów flotowych. W skład tych podmiotów wchodzą m.in. koncerny samochodowe, koncerny paliwowe, koncerny oponiarskie, instytucje finansowe i ubezpieczeniowe, przedstawiciele Car Fleet Management (leasing i wynajem długoterminowy), firmy serwisujące i dystrybutorzy części zamiennych do samochodów, dealerzy flotowi, producenci i dystrybutorzy urządzeń i oprogramowania IT, GPS; ogólnie ponad 100 wystawców;
  • osoby, które koordynują procesy związane z użytkowaniem aut w firmie, kreują i realizują politykę flotową, opiniują lub decydują o zakupach, współpracują lub planują współpracę z dostawcami usług na rynek flotowy, osoby te reprezentują firmy, które dysponują średnimi i dużymi flotami, powyżej 20 samochodów;
  • decydenci z firm MŚP (które posiadają od 5 aut do 20). Reprezentantami powyższych firm są przedstawiciele najwyższego szczebla zarządczego tzn. właściciele, prezesi i członkowie zarządów, dyrektorzy administracyjni i finansowi.
  • członkowie i klienci Partnerów Fleet Meetings.

 

 

Więcej informacji na:  www.fleetmarket.pl lub www.fleet.com.pl

 

 

KONTAKT DO ORGANIZATORA:

 

DZIAŁANIA MARKETINGOWE I PR

Dominika Wejksznia

dominika.wejksznia@fleet.com.pl
kom. +48 668 400 633
tel. 48 (71) 339 79 03

 

ORGANIZACJA TARGÓW

Małgorzata Mikołajczyk

małgorzata.mikolajczyk@fleet.com.pl
kom. +48 666 373 920
tel. + 48 (71) 750 18 58

 

 

REDAKCJA MAGAZYNU FLEET

Tomasz Siwiński

tomasz.siwinski@fleet.com.pl
kom.: +48 668 353 040
tel. +48 (71) 339 79 03